torsdag 21 juli 2011

Världens sämsta



Jag vet jag vet... 
Jag är världens sämsta på att uppdatera min blogg. Men jag kan ärligt säga att jag varit så trött den senaste tiden att jag inte ens haft ork att tänka på bloggen. 
Dessutom har jag jobbat en del nätter de senaste 2 veckorna. Man kommer liksom ur balans under nattpassen. Blir så otroligt osocial och trött. 


Men nu stundar ju semestern. Imorgon, fredag, packar jag och älskade mannen min bilen och beger oss söderut. HEM! Till Skåne och familjen. Det ska bli helt ljuvligt. Att få komma hem och fira mamma och hennes sambos födelsedag. Träffa massa underbara människor - släkt och vänner - som man inte träffat på jättelänge. 
Det kommer att bli spännande - på många olika vis. 


Nu sitter jag och avnjuter en underbar sushi. Som jag har längtat efter sushi den sista tiden. Och nu äntligen så var det dags att springa inom restaurangen på hörnan. *yummie yum yum* Det smakade till och med ännu bättre än vad jag kom ihåg. 


Nej, nu börjar klockan snart bli dags att skynda till jobb, så jag får väl lägga på en rem. Dags att göra lite nytta innan semestern tar över på riktigt. Men tänk - bara 2 ynka pass kvar att jobba. YEY!!!

1 kommentar: