måndag 22 augusti 2011

Slut på semestern? Redan?


Semestern har varit lång, men inte oändlig. Nu är det dags att återvända till jobb och gamla rutiner. Det är verkligen dubbla känslor. Har ju inte varit så otroligt glad i mitt jobb, men det ska ändå bli skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna och de underbara guldklimparna som förgyller arbetsdagen. 


Under semestern har vi bara liksom "flutit" runt bland nära och kära på västkusten och i Skåne, med så lite motion och så god mat som möjligt. Därför är kanske inte formen den allra bästa nu när vardagen åter är här. 


Eftersom jag inte har bloggat någonting under dessa fyra veckor, så funderar jag på att lägga ner bloggandet helt. Jag tar mig liksom inte tid och har dåligt med lust till att uppdatera. Och om det ska ge någonting måste det ju finnas lite kontinuitet i det hela. 


Nu blir det god frukost och sedan kanske till och med en power walk tur innan det är dags för jobb kl 14.00. Synd att det ska regns så, men som de visa säger - det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. 

1 kommentar:

  1. Som jag sagt innan, du behöver inte blogga - du kan skicka mejl till mig istället med bilder och tankar. :)
    Det har varit så skoj att ha er härnere under semestern. Det måste göras om. :)
    Kram

    SvaraRadera