onsdag 6 juli 2011

Pannkakor och lyx


Igår kväll fick jag ett sådant sug efter pannkakor. Gick med raska steg mot kylskåpet och upptäckte till min fasa att äggen var slut och mjölken gick ut ur datum dagen innan. Det blev bara att hoppa i mina blåa söta tygskor, med vita små blommor, och kila ner till Hemköp. Och gissa vad jag också kom hem med...!
Jordgubbar, bananer och kesella rabarb. Vilket visade sig vara en underbar kombination på den nygräddade pannkakan. Vilken lyckokväll! ::3

Idag kommer att bli en spännande dag. Mer än så kan jag inte säga, men de som känner mig vet vad det är. Det är något rafflande och nervkittlande. Det är ett stort steg framåt. Och det är en strålande dag för ett sådant ärende. 

Man är lyckligt lottad. Trots att man ibland lyckas tro annat. 
Men jadå.. idag är en bra dag! 

1 kommentar:

  1. Jag har inte hittat nån såndär superperfekt bok att ha som tacksamhetsbok. Jag skriver i en jag hittade som jag fått genom Gudrun Sjödén när jag beställde sjalar. Den får duga sålänge.
    En sak jag är tacksam över idag - har redan skrivit in den för den gjorde mig otroligt glad - är att jag var inom i Gittans butik. (Sandra Olssons mamma) Hon har en heminredningsbutik i Kävlinge. Det var såååå härligt att träffa henne igen, så hon hamnade på dagens lista. :)
    Sköt om dig underbaraste du!
    Kram

    SvaraRadera