tisdag 24 maj 2011

Hyser hopp


Blev så himla glad idag när jag kom ner på MYRORNA och hittade 3 böcker som jag velat köpa ett bra tag. Det var som en skänk från ovan att jag hittade dom just idag. För jag har haft det lite jobbigt de sista dagarna. Det har tagit en del på min ork och lust att göra saker. 

Både Män är från Mars Kvinnor är från Venus och Självkänsla nu! har jag redan hemma, fast som låneböcker från biblioteket. Nu kan jag springa tillbaka och lämna in de böckerna och slippa känna mig stressad av ett återlämningsdatum. :D Skönt!

Den andra boken Älska livet som det är har jag blivit tipsad av via en blogg jag klickade in på. Får verkligen hoppas att den är bra. För just nu så har jag lite svårt, från och till, att älska livet som det är. :(

För tillfället är det faktiskt rätt så svårt. Jag känner av en konstant, dov huvudvärk som jag har haft de senaste 3 dagarna. Allt p.g.a. att det är lite kämpigt just nu. Jag önskar och tror att dessa böckerna ska hjälpa mig att i alla fall bli lite säkrare på saker och ting. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar